2011/10/13

Čeburėkai taip ar kitaip

Šiandienos mano pietus,tai gardus čeburėkai,pasidalinsiu jų receptais,Kodėl receptais nes turiu jų pora,kol kas ;) Štai pirmasis su vaizdine medžiaga.






 Reikės:
160-200g varškės,
2 kiaušiniai,
100g grietinės,
0,5 a.š. kepimo miltelių
~400g miltų (dėti etapais,individualiai)

Faršo,prieskonių,druskos,svogūnų,ir aš būtinai dedu petražolių.

Viską sudedame ir užminkome tešlą.Jai ji truputėli ir lips prie rankų nieko tokio,kaip gaminsit čeburėkus pabarstymui naudosite miltus, jie prisipildys reikiamo jų kiekio.Be ja pagrindinis dalykas,jog šita tešlą reikia gaminti iš vakaro ir laikyti šaldytuve. Štai manoji vakar iš vakaro ;)




Faršą pasiruošti ko gero nesudėtinga,tai moka kiekviena šeimininkė,tik yra vienas niuansas.Į jį reikia įpilti buljono arba paprasto vandens,kad jis būtų šiek tiek skystokas.Tokios konsistencijos jog ji ne dėtume o teptume.

Štai kita dieną,pas mane tai reiškia šiandiena,išimam tešlą iš šaldytuvo ir pradedam darbus.Aš neimu jokių įmantrių prietaisų.Atsignybiu gabalėlį tešlos,iškočioju lakštą,tepu faršo,užverčiu kitu lakšto kraštu ir apipjaustau.Aš juos taikau daryt tokio dydžio kad man tilptu du į keptuve.



Į keptuve įpilame apie 1-1,15cm aliejaus,įkaitiname ir dedame čeburekus.Apkepame iš abiejų pusių.



Štai ir viskas,labai gardu.



O antrasis receptas (štai čia) irgi yra visai neblogas.Šita tešla gal labiau primintu valdiškų čeburekų tešlos skonį ir vaizdą.

Reikės:

1 stikline vandens,
1 stikline pieno,
0,5 stiklinės aliejaus,
800g miltų,
1a.š druskos.

Užminkyta tešla palaikyti šaldytuve 20-30 min ir  galima gaminti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą