2011/11/10

Sausainiai "Kavinis bučinys"

"Coffe kisses"


Nuostabus,traškus sausainiai.Kavos mėgėjams,turėtu tiesiog maloniai nuteikt gomurį,jų kavos aromatinis kremas.Man asmeniškai labai,patiko...,aišku kremas :D


15-20 sausainiukams reikės:

174g miltų,
75g cukraus,
75g sviesto,
1 kiaušinis (išplaktas),
1 v.š. tirpios kavos (ištirpdome su 1v.š vandens),
1 a.š. vanilės esencijos ekstrakto.
(Aš gaminau iš dvigubos porcijos,sausainių.Kremo irgi padvigubinau,bet jo buvo per daug,bet aišku tai ne bėda :D)

Kremui reikės:

50g sviesto,
110g cukraus pudros,
2 a.š. tirpios kavos (ištirpintos 1 v.š. vandens)


Sumaišome miltus,cukrų ir sviestą,iki gausis trupiniai.
Tada supilame plaktą kiaušinį ir tirpintą kavą ir vanilės esencija (aš naudojau romo skonio). Išmaišome...



Toliau galima paprastai formuoti rutulėlius,graikiško riešuto dydžio ir rūšiuoti į riebalais patepta skardą.Aš norėjau truputėli dailesniu,tai spaudžiau iš švirkšto sausainiukus.


Bet,manau tam reikalui idealiai tiktu švirkštas.Tai vienas iš uždavinių man,ateičiai ;) 



Šauname į 180C įkaitinta orkaite ir kepame 10-15 min.



Iškepusius ataušinti.Ir sutepti kavos kremu,kuriam reikia išsukti sviestą su cukraus pudrą,pabaigoje įpilti tirpintą kavą ir dar kartelį permaišyti.



Skanaus!


1 komentaras:

  1. Panašius sausainiukus gamindavau iš plikytos tešlos, pati gamindavau, man, kuri su tešlos gamyba nelabai draugauja, plikyta gaudavosi nuostabiai, tai įgudusiai kepėjėlei - vieni niekai, o kremą darydavau citrininį, vietoj kavos patarkuodavau geltonos citrinos odelės ir 1 citrinos sulčių kremui. Kol neturi švirkšto, atvėsusį sausainiuką, galima perpjauti aštriu peiliu ir kavos (ne arbatiniu šaukšteliu, kavos - mažesni)tiesiog įkišti pro prapjautą vietą vidun kremo, barstydavau cukraus pudrą.
    Eliza, gal tai bus tau nauja idėja pamąstymui, mat pati seniai nebekepu (čia turėtų būti paraudusio veidelio šypsenėlė)

    AtsakytiPanaikinti