2011/10/08

Mamos pyragas su moliūgu

Pasinaudojau savo draugės rasta nuoroda,šito pyrago kepimui.Tik jam reikia smarkios korekcijos,mat aš esu smaližė.O jis buvo kiek surokas.


Tešlai:
300g miltų,
150g sviesto,
1 kiaušinis,
100g grietinės,
1/2 a.š. sodos,
1/2 a.š. kepimo miltelių,
žiupsnelis druskos,
patepimui trinys+pienas.

Įdaras:
500g moliūgo (man buvo mažai),
maždaug 5-6 v.š. cukraus,
30-50g sviesto,
žiupsnelis druskos (nedėčiau).

Miltus sumaišyt su sviestu,gaunasi trupiniai.Į juos sudėti likusius produktu.



 Užminkyti tešla.Suformuoti rutuliuką iš tešlos,apvyniot maistine plėvele ir dėti į šaldytuvą,mažiausiai pusvalandžiui (aš pralaikiau net keletą valandų,taip jau susiklostė aplinkybės ;))


Tuo tarpu imamės moliūgo.Ji sutrakuojame,truputi padruskiname (smaližė dėtu cukraus) ir paliekame pastovėt nuošalį.Orkaite kaitinam iki 180C.
Tešlą daliname į dvi dalis,iš kuriu viena turi but truputėli didesnė.Šia didesne dalį reikia iškočiot ir kloti mūsų busimo pyrago dugną,truputi pakeltais kraštais.Dugną pabarstyti trupučiu manų kruopom.Nusunkti moliūgo tarkius ir tolygiai paskirtyti ant pyrago pagrindo (kaip minėjau man įdaro buvo mažai,dar įtarkuočiau obuolių ar kriaušiu,ar įdėčiau kokiu egzotiniu vaisiu,kaip ananasas,gal paskaninčiau tarkuotom citrusinėm žievelėm.Na.. čia yra kur tobulėt).Moliūgo mase barstom mūsų įdarui skirtu cukrumi ir apdedam chaotiška tvarka sviesto gabaliukais.
Iškočiojam tešlos likuti ir apdengiame pyrago viršų.Suspaudžiame viršų prie pakeltu dugno kraštu.Paviršiu subadome šakute ir išpjauname nedideles skilutes,kad išeitu garai (kadangi aš savo pyragą klojau pjaustytomis juostelėm,man nereikėjo daryti skylučių).


Sutepam pyrago paviršių trynio+pieno mišinių ir pašauname į jau įkaitusia orkaite.Kepame 45-50 min.jai kartais pyragas labai jau apskrus ji uždenkite aliuminio folija ir kepkite toliau.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą